поиск новостей
  • 26.01-30.01 Әнвәр Нургалиев. Уникс
  • 29.01-30.01 Премьера! "Алтынчәч", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 02.02 Премьера!" Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 03.02 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 24 Гыйнвар
  • Әнәс Җамалиев - архитектор
  • Шакир Яһудин - дәүләт эшлеклесе
  • Айрат Ситдыйков - археолог
  • Гиссарский hэм романовский сарыклар, тэкэлэр, саулыклар (бикэчлэр) сатыла. Шулай ук торле поролы 6 айдан 8 айга кадэрле тэкэлэр, саулыклар (бикэчлэр) сатыла. Сарык итенен кг.400 сумнан. 89874245531 (Ватсап). Балтач районы
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Казан шэхэренен Жилплощадка бистэсендэ бер хужа (50 яшьлек ир)ике булмэле квартирага ике егет кертэм. Тулэу жан башына 4000. Квартира барлык унайлыклары белэн.Хужанын начар гадэтлэре юк.тел.вацап 89027159146
  • Озак вакытка торырга бер бүлмәле фатир бирәбез. Казан шәхәре, Вахитов районы, Хороводная,50 ("Рустәм" мәчете янында). 50 м2,2 лоджия. Яшәр өчен барлык җигазлар бар. Бәясе - аена 23 мен сум + ку. Риэлторларсыз. 89655886519.
  • Сдаю 2 комн.квартиру на Спартаковской 88б, с мебелью,бытовая техника,охраняемый двор,в отличном состоянии.с.89276766077
  • Узем белэн бер булмэле квартирада торырга бер кыз эзлим. квартира фатых амирхан урамында урнашкан, 13 000 все включено. Ватсапка язырга яисэ шалтратырга аласыз элеге номерга 89872711348
  • Набережные Челны! Делаю ручной и вакумно- аппаратный массаж. А так же сухая хиджама.+79520427894 Мунира.
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ, КАР КОРЭУ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ... 89196271171
  • Ярылган хэм ярылмаган букэнлэнгэн утын сатабыз. 89274194883
  • Төшегезгә ерак бабаларыгыз-әбиләрегез фәрештә булып керсен дисәгез, сез аларга догада булыгыз. Исемнәрен белмисеңме? Шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны да белмисезме? Бу бит хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
 
 

 
Архив
 
04.10.2010 «Сары бит»

"РОССИЯ" КАНАЛЫНДА МӘЛИКӘ ТӨШКӘН "ЕДИНСТВЕННЫЙ МУЖЧИНА" КИНОСЫ БАШЛАНА (ФОТО)

5 октябрьдән “Россия” каналында "Единственный мужчина" дигән күп серияле кино башлана. Фильмның прайм-таймда күрсәтелүе аның шәп булуын вәгъдә итә. Ә иң кызыгы шунда - төп рольләрнең берсен татар җырчысы Мәликә башкарачак. Ул фильмда Вьетнам кызын уйный. Мәликәнең Мәскәүдә актерлыкка укып йөрүләре бушка китмәгән.

 

"Единственный мужчина" киносы турында тулырак.

 

 


---
Матбугат.ру
№ --- | 04.10.2010
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№83 (784834) / 30.10.2011 17:12:21

Мэликэ-башкорт бит ул элеге дэ баягы.фамилиясе-Разакова!

№82 (784824) / 30.10.2011 15:46:40

Мэликэ ул Разил бн чуалып алды тугелме сон? аннары Мэскэугэ китте,Казанда унышка ирешэ алдмады бит,чэйнэп,ботарлап ташладылар узен,хэзер Казанга кайтып кына килэ ул бугай?!

№81 (72972) / 01.03.2011 17:32:57

Мәликәнең анисе татар,әтисе үзбәк реңиссеры дип язганнар иде,үзе ул Казанга килгәч, бик тырышып татарча җырларга өйрәнде.Матбугаттагы тәнкыйтьне ул укып та тормагандыр дип уйлыйм,югары белем алды да Мәскәүгә икенче югары белем алырга китеп барды, инде менә кинода уйный.Афәрин,булдыра,дияргә генә кала.

№80 (63584) / 03.12.2010 23:00:35

Татар кызы, (Узларенда раскрутка ала алмаган \"жырчы\" Татарияга килеп \"йолдыз\" булып йорилар...) Аның кайда раскрутка алуында сезнең ни эшегез бар? Ошамый икән, тыңлама,карама! Молодец, таланты бар!

№79 (61972) / 20.11.2010 15:11:38

татарстанга килеп оч жыр жырлап. анысында саф татарча тугел, узбак акценты белан, жырлаган Малика кайдан килеп безнеке, татарныкы булсын ди ул??? Узларенда раскрутка ала алмаган "жырчы" Татарияга килеп "йолдыз" булып йорилар...

№78 (60126) / 07.11.2010 20:36:19

Мәликәнең дусты, ахирәтең Мәскәүгә дә әнисе белән киттеме? Алар бит, ялгышмасам, гел бергә йөриләр иде...

№77 (57450) / 12.10.2010 21:54:07

Зиряк №76

№76 (57280) / 11.10.2010 21:17:14

Күбәләк, күнелебез нинди җырлар тели ,нинди телдә булуына карамастан яшьме ул картмы нигә дип әле тыңламаска, тем более Мәликә язылган дисканы...)))

№75 (57270) / 11.10.2010 20:41:38

аның җырлары синең яшьтәгеләр өчен түгел Соры корт. Репертуар башка

№74 (57269) / 11.10.2010 20:38:30

Зиряк
"очып-очып биеп җырлаучы кубәләк"нең концерты язылган дискың булса, миңа да карарга бирерсең әлә. Юк исә Мәлмкә турында яхшы да,начар да әйтә алмыйм, чөнки күргәнем юк. Так то плимянник мактый инде үзен...

№73 (57264) / 11.10.2010 20:06:16

Mәликә Син татар эстрадасының очып-очып биеп җырлаучы кубәләгебез идең,сине югалткан идек, әмма ләкин фильмда куренгәч бик соенеп киттек).Сиңа тагын да шулай алга таба баруыны, зур унышларга ирешүеңне телибез.....!

№72 (57160) / 10.10.2010 22:08:40

Иркә! Шедевр дигәндә режиссураны күздә тотма. без актерлык осталыгы хакында сөйләшәбез! Иң көчле мәктәп ул яктан-урыс мәктәбе! Бөтендөнья Станиславский системасын өйрәнә!

Яхшы фильмнар тудырылмаганга иң көчле актерларның да гаебе юк инде.Тәкьдим иткәннән бик именитый актер гына баш тарта ала. Ләкин әлегә Мәликәнең андый мөмкинлекләре юк.

№71 (57157) / 10.10.2010 21:45:47

Куке, без параллель мирларда сөйлшәбез))))
Мәскәүнең соңгы шедевры кайда???? СССРдан барысы.
Әле ярый хәҗәте юк, миңа кала шунлыктан!!!Налог булса, җыеп алырлар иде. Мәликәсен дә, Чулпанын да алсыннар. Мин берни югалтмадым анда китеп. Тем более не приобрела. Урысларның инде бүген үлгән мәгарифен генә эләктереп калдым. Лев Толстой белән Чеховтан калганнарының кыйммәте юк. Безгә, сезгә шедевр дип впаривать итсәләр дә.

№70 (57155) / 10.10.2010 21:11:21

Шәүкәт Мәскәүдә кемгә хаҗәт ул анда? татар театры булса бәлки миллионнар белән әллә кайчан чакырган булырлар иде.
Мәскәүнең шедевлары берсе дә Мәскәүдә тумаган. анда шул хәзерге 3 буын актерлар гына. Мәскәү бөтен театрдан җыя ләкин мировой дип саналырлыкларын да мировой итә алмыйбыз бит. андый масштабка чыгар өчен кино кирәк. ә ул бездә юк әлегә, булганын көтеп Чулпан, Мәликәләрнең яшьлекләре үтеп китәр иде.
Шул Чулпанның Казанга кайткач та әпәй-тозлык татарча өч сүз әйтмәве эчемне тырный канишне.

№69 (57152) / 10.10.2010 21:03:58

Күке, алар ни өчен Мәскәүдә булырга тиеш соң?))) Аллам сакласын, Шәүкәт Биктимеров Мәскәүгә китсә... Миңа ул монда кирәк, мин аның иҗаты белән монда горурланам!!!!Мирового масштаба артист! Моны мин беләм, һәм миңа шул гына кирәк. Мин карамаган Мзскәү кинасындагы, тем более әллә кайдагы Бредлар миңа нигә соң?????

№68 (57151) / 10.10.2010 20:59:29

Урман һавасы ярамаган бугай сиңа, бик каршылыклы фикерләр сөйлисең әле
Чулпаннан да яхшы артисткалар булуын мин дә инкар итмим. ләкин берсе дә безнеке түгееел..

№67 (57149) / 10.10.2010 20:55:15

Юк, мин Мәликәгә кагылмыйм. Бездә дә, Мәскәүдә дә яхшы артисткалар белән буа буарлык ич. Чулпанның уңышын да әллә ни арттырырга кирәкми.Урыс актрисасының уңыш юлын монда сөйлисем килми. Мәликәнеке хатын-кыз бугай режиссеры. Фильмыннан да күренә.Мнем сүзем аның турында түгел. Горурланучылар, ни белән горурланырга кирәклеге турында. Пешмәгән урыс фильмына эләгү белән горурланыргамы???Мин татар-башкорт яки башкорт татар Фәридә Кудашева белән горурланам әле тагын. Фәрит Яруллин белән.

№66 (57146) / 10.10.2010 20:39:38

Иркә аны сразу гына иң шикарный проектка кем алсын ди? бик үк уңышлы булмаган фильмнан этелеп китүчеләр байтак бит.
монда Казанда гына җырласа, бөтенләй эләгә алмас иде,әле. яши-яши күрербез.
Ч.Хамматова да әллә нәрсәләрдән башламады,ич.

№65 (57145) / 10.10.2010 20:34:41

Мин дә шулай дип әйтәм инде, икенче тапкыр! Сез нәрсә белән горуруланасыз соң? Самооценка шулкадәр түбәнмени соң? Ниндидер урта кулдан да түбән урыс фильмында уйный. Шулмыни горурлык!?

Мин Кол Шәриф мәчете белән грурланам. Нинди матур биналар проектлаучыларыбыз бар!!!! Чыңгыз Айтматовеы тәрбияләгән татар хатыны белән горурланам.

№64 (57141) / 10.10.2010 19:08:17

шатланыр нәрсә.вәйт акылсызларрррр.

№63 (57137) / 10.10.2010 16:45:35

мин шундый шат Мэликэ хэм татар халкы очен!

№62 (56985) / 09.10.2010 18:27:08

Буталып беттем,бер истә калмый шушы ырды-бырды җырчылар.

№61 (56978) / 09.10.2010 17:26:07

Кемгә биргән микән тагын:)

№60 (56966) / 09.10.2010 14:35:55

син бай дип Иркә җырлый,сорыйм әле!

№59 (56963) / 09.10.2010 14:21:06

Әпәт ялгышканмын,тфүүү.
Мәликәләр шулкадәр ычына чыгып булмый. Син бай дип җырлаганы точно түгел,тәки искә тешерә алмыйм.
Рәхмәт белгеч.

№58 (56932) / 09.10.2010 11:37:20

Сорыйм әле! -Әбекәем өйдә генә утыр,-дип җырлаганы Эльвира Розали буладыр.

Мәликә:- Сөям сине шешенеп!-дип җырлый иде!

№57 (56926) / 09.10.2010 09:14:36

Әәә, бу теге Мәликә. Әбекәем минем арттан җермә дип җырлый торган.
Матурланган,акыллыланган танырлык түгел. Кәнишне уңышлар телим.Татарлыгын ,телен онытмасын гына.

№56 (56917) / 09.10.2010 06:53:32

Уңышлар телик чибәр кызга.Шул уңыштан башы әйләнеп лампочкага әйләнмәсен.

№55 (56899) / 08.10.2010 23:28:48

Үзбәкстанда туып үскәч,бераз гына үзбәккә тартым булуы да ихтимал. Аларның Казанга кайтканына да шактый инде.Мәликә Культура университетында укырга да өлгерде.Хәзер инде ул Мәскәүдә.Уңышлар телик үзебезнең татар кызына!

№54 (56892) / 08.10.2010 23:15:13

чып-чын татар булгач үзбәк яки башкортка ошап тора.Бәлкем әнисе генәдер....ә әтисе....

№53 (56889) / 08.10.2010 23:04:07

Мәликәнең әнисе дә,Мәликә үзе дә Үзбәкстаннан.Икесе дә чып-чын татарлар.Юкка башыгызны катырмагыз!

№52 (56886) / 08.10.2010 23:00:45

Мәликә ул башкорт кызы."Гәлсәр hандугас" телевизион концертында Мәскәүдән килгән башкорт кызы дип таныштырдылар.Хәттә фамилиясендә әйткәннәр иде.

№51 (56869) / 08.10.2010 22:20:18

Ә мин МЭЛИКЭнен энисе Голсинэ ханымны Башкортстаннан дип белә идем )))

№50 (56863) / 08.10.2010 21:46:02

Зиләйлүк, килешми хәл юк синең белән.
татарча исәнләшә алган татар фамилияле урыс артистларының арт чүмечен үбәргә әзербез..
Тик А.Яхин кебек татарларны укыткан кешеләрне тиешенчә озата да алмыйбыз. һәм оялмыйбыз да, кызармыйбыз да..
некролог ТВ,РАдиода ишетелсә хушлашмыйча калучылар азрак булыр иде.

№49 (56859) / 08.10.2010 21:35:57

Ай,ник әйттең инде шул сүзләреңне ))) ничә көн җыенып, ярар инде, катышмыйм, тик утырсыннар куынап дип, дәшми торган идем))) татар бит ул үзенекеләрнең кадерен белми, чөнки алары-алар янында яшәүче генә, татар башын татар ашар дигәннәр бит инде, дөрес.Ә монда, кеше исәнмесез дип әйтә ала икән, да, у настоящий татар, әле ниндие генә ..Андыйларны санап бетерә торган түгел, кирәге дә юк.Әле ул кешене татарлыкка чыгарыр өчен күпме интегәләр-шәҗәрәсеннән чүт кенә өметле нәрсә тапсалармы инде, күүүүп акчалар биреп, казанга чакырып татар ясыйлар.
татарстанның үзенекен мескен хәленә төшереп тәм табалар.
Аннары, ачуым да бер килмәгәе, ярар иде әле действительно стоящий профессия кешеләрен шулай күккә чөйсәләр, андыйлары бармак белән санарлык,чөнки күтәрмиләр.Дөнҗяда артист белән сппортчыдан башка һөнәр юкмы соң әллә....Киносын карамадым, шулай да, монда халык котырынгач, в главных ролях дигән җирендә исем фамилиясе ничегрәк тора икән дип кызыксынырмын дигән идем, онытканмын

№48 (56750) / 08.10.2010 12:55:16

МЭЛИКЭнен энисе Голсинэ ханым татарстаннан!

№47 (56728) / 08.10.2010 11:10:32

Мэликэ татар кызы тугел бит ул! татарча жырлау ул эле татар дигэн суз тугел. Узбэк кызы ул. Узбэк холкы, узбэк каны, русча сойлэшеп усуе ана ярдэм иткэндер бу казанышларында. татар кызы булса, шушы Казаннан чыга алмый ятар иде безнен кебек. татарстан белэн аны шул татар телендэ жырлавы гына бэйли. кинода уйнавын яраттым. тагын да яхшырак киноларда тошуен телим.

№46 (56692) / 07.10.2010 23:39:06

мэликэ молодец!

№45 (56681) / 07.10.2010 23:28:41

Сез агай, борчылмагыз минем акыл өчен, Ходайның биргәненә шөкер, зарланмыйм. Юк, чынлап нинди сүзем ошамады соң сезгә?))) Бәлки дөрес аңламагансыздыр берәр нәрсәне? Миңа Мәликә үзе ошаса да сериалы тулаем ошамый. Һәм мин чынлап та ул сериалларны мәгънәсезгә вакыт үткәрү өчен уйлап чыгарылган дип уйлыйм. Ә "Счастливы вместе", "Универ" дигәннәренең чынлап та файдасы да, зыяны да юк дип саныйм! Нәрсә тагын?

№44 (56672) / 07.10.2010 23:18:48

менэ карап бетердем киноны! Мин Мэскэудэ режиссура булегендэ читтэн торып укыйм!Мэликэ отлично уйный просто супер! минем ометлэрем зурдан, мин кино тошерсэм нэкь менэ Мэликэне топ рольгэ чакырачакмын!!!!!!!!!!!!!!

№43 (56663) / 07.10.2010 23:03:33

Мэликэ, чыннан да, узенчэлекле жырчы (иде). Карап бетерэ идем, сундереп куймадым.)))

№42 (56661) / 07.10.2010 23:01:51

күке, узеннеме, кузеннеме?))

№41 (56659) / 07.10.2010 22:55:57

Күке, ул сериалларның файдасы булмаса һичьюгы зыяны юк инде! Ә нәрсә карыйсың тагы? НТВдагы үтереш, талаш турындагы бесконечный сериалларнымы?, Яисә ТНВдагы сабын операларынмы? Тормыштагы проблемалар да баштан ашкан монда, алар өстенә тагы шул Хуан, Муаннар өчен дә кайгырып утырасымы инде? Боларын ("Счастливы" ишеләрен әйтәм)бер карыйсың, көләсең дә онытасың ичмаса. Әле аның "Папины дочки" дигәне дә бар)))

№40 (56657) / 07.10.2010 22:35:55

Мәрьям! Андый әйберләр карап зинһар үзеңне бетермә инде.

№39 (56656) / 07.10.2010 22:34:59

Счатливы вместедурдом, универны мин караштыргалыйм..

№38 (56655) / 07.10.2010 22:32:48

Чагыштырып карау өчен генә тагын бер -ике сериал карап алдым өзек-өзек кенә булса да...Барысы да бер төрле туфта икән бит ул! Мин "Универ" белән "Счастливы вместе"ны гына караганым бар иде, алар әйбәт!:)))

№37 (56551) / 07.10.2010 14:05:42

Мэликэ молодец!!!Респект!!!Э режиссура аксаган очен Мэликэнен гаебе юк инде,Режиссёрны сугэргэ кирэк монда,Мэликэне тугел.

№36 (56546) / 07.10.2010 13:10:09

кинаны карадым.слабыйрак бер нәрсә.шулай булса да үзебезнең Казан кызы өчен горурлану бар.

№35 (56539) / 07.10.2010 12:02:06

Татар кызы МЭЛИКЭ !!!!!!!!!!!
Молодец !!!!!!!!!!!!!!!!
Унышлар сина !!!!!!!!!!!!
Татар сэхнэсендэдэ син узенчэлекле иден.

№34 (56531) / 07.10.2010 11:28:50

МЭЛИКЭ МОЛОДЕЦ

№33 (56523) / 07.10.2010 10:56:22

Горурланам дип, шуның белән самооценкагыз күтәрелсә, яхшы инде.Горурланырлык фильмтүгел инде. Ну, Мәликә алга барышы , анысы дурес. Зур уңышлар юлын Чулпан белә инде.(((((Гомумән, актрисаларның уңышы, таланттан тормый, уңышка бару юлы узарга сәләтлеме, юкмы?!((( театр артисткалары белән пруд пруди хәзер. Режиссерлар юк менә.дөресрәге бар инде алар, бесталанныйлар юл бирми талантлыларга.

№32 (56520) / 07.10.2010 10:46:07

Безнең кызлар булдыра, аллага шөкер. ТНВ каналыннан күрсәткән "Яланаяклы кыз"да уйнаганнар да әллә кем булды. Ә Мәликә Россия каналында. Молодец. Горурланабыз

№31 (56508) / 07.10.2010 09:51:37

Хаман тырнак астыннан кер эзлэп утырмагыз инде.Мэликэ дэ шундагы актерларнын берсеннэн дэ ким уйнамый.Сериалларны яратмасам да бик горурланып карадым татар кызы очен.Эле бу бит беренче роль.Безнен татар жырчылары татарча фильмнарда уйнап карадылар инде,чагыштырып карагыз азрак.Молодец Мэликэ,унышлар телим сина

№30 (56504) / 07.10.2010 09:09:18

АФЭРИН МЭЛИКЭ!ГОРУРЛАНЫП БОТЕН ГАИЛЭБЕЗ БЕЛЭН КАРАП УТЫРАБЫЗ! ИСКИТКЕЧ РОЛЬГЭ КЕРЕП УЙНЫЙ!Э аны хурлап утыручыларнын эче янсын!

№29 (56500) / 07.10.2010 01:47:12

Кичә карадым, бүген дә карадым... Кичә чынлап та сөенеп утырдым, Мәликәнең җырлавын да ярата идем, инде Мәскәүгә дә бәреп керә алганлыгына сөендем. Но карый торгач Мәликә генә түгел, фильмның башка яклары да күзгә чалына башлый икән. Бигрәк яраксыз фильм булып чыккан икән бит ул! Мин юньләп сериаллар караганым юк, әллә бөтенесе дә шундыймы аларның? Ни мәгънәсе, ни куелышы дигәндәй... ашык пошык оештырылып куелган бер нәрсә. Ә Мәликәнең актерлык осталыгы әзрәк аксаса да, самимилеге, үзенчәлекле булуы ошады. Ул сериалларны төшереп өлгертергә дә кирәк бит инде, актерлык осталыгына артык бәйләнеп тә тормаганнардыр... Ә Мәликә берәр талантлырак режиссер кулына эләксә һичшиксез рәт чыгар иде!

№28 (56499) / 07.10.2010 00:51:52

эстэгем фирулла тэуба!вот так новость!!шок булды!
но,вобщем-то, бик аптырыйсы да тугел инде ул кызга, эле узен курсэтер бер дип уверена идем и точно!
карарга тырышырмын инде,интересно стало.аны ботенлэй танырлык тугел бу рэсемдэ...

№27 (56493) / 07.10.2010 00:07:48

юк инде....беренче тапкыр дип гафу итсэн генэ....бер мимика юк....гомумэн керми бит рольгэ!или ана катып тор дигэн курсэтмэ бирелгэн микэн....э болай...молодец!!!Шунда барып\.узен курсэтэ алган

№26 (56452) / 06.10.2010 18:43:10

№25 (56408) / 06.10.2010 12:41:11

Карадым. Башта Мэликэнен элеге кыяфэтен охшатып "институт благородных девиц" фильмындагы бер восточный кызны Мэликэ дип карап утырганмын. Аннары гына "единственный мужчина" фильмы башлангач, башыма сукты. Вообщем Мэликэ мина ошады. Миленькая. яхшы уйный.

№24 (56390) / 06.10.2010 09:05:14

Молодец Мэликэ! ) Россия каналы сериалларын женем сойми, ул уйнаганга гына карап утырдым )

№23 (56375) / 05.10.2010 23:06:02

Яарар мактап бетергәнсез инде. Монда, мин дә шул теләкләргә кушылам диясе генә калган.
Матур уйный. Маладис.

№22 (56369) / 05.10.2010 22:46:40

Ә мин тагын әйтеп бетерим инде алайса. без татарларны шәп уйный дип шаккатырасы юк. Татарлар ул якка яһүдләрне тучны уздыралар. Камал театрын элегрәк театр актера дип йөртәләр иде.Мәскәүдә андый булдымы икән7 Ягъни төп сәнгати көч режиссура түгел, актер осталыгы.Кино гына төшерә белмиләр. Кино,әлбәттә, реңиссер сәнгате башлыча.Кино режиссерлары юк әлегә.

№21 (56368) / 05.10.2010 22:40:46

Бераз мактанып алыйм әле, ягъни, үзем белгәнне кайберәүләргә әйтеп узам: "Мин дә кайчандыр бераз үзешчән (бик күпләр кебек) артист булганым бар. Кино яки сәхнә бизәнүгә үз таләпләрен куя.Ертык (җыртык)кием белән дә, ямьсез итеп бизәнеп тә чыгарга кирәк була"...уйланырга үзегезгә калдырам.

№20 (56365) / 05.10.2010 22:38:12

Әйтмәгән идем инде, Мәликә түгел иде, кукла барби иде бит дип.

№19 (56362) / 05.10.2010 22:29:34

аның каравы бик табигый. элек ул таш курчак кебек бизәнеп куя иде. кара чәч аңа күбрәк тә килешә әле!

№18 (56361) / 05.10.2010 22:27:22

Әйе, ансы шулай. Ләкин монда ул бик каты бизәнеп йөргәнгә күз ияләнгән бит.
Мин әйтәм, рәхәтләнеп кинода төшеп йөрисе икән аңа - матур уйный бит. рекламаларда да төшеп акча эшләсә була.

№17 (56359) / 05.10.2010 22:25:29

Керпе, эчке тоемлау дип атала ул. Миндэ дэ андый вакытлар еш була. Кайчак күңел әйтә: сиңа болай эшләргә кирәк хәзер ди. шулай эшләмәсәм, соңыннан үкенеп йөрим.

№16 (56358) / 05.10.2010 22:24:30

Таңсылу, Мәликәгез, ничек бар, шундый.

№15 (56355) / 05.10.2010 22:19:34

Мәликә образын бик әйбәт башкара. Ләкин бераз күзен буясалар ярар иде инде. Авырган кебек күренә. Безнең Мәликә матуррак иде...

№14 (56354) / 05.10.2010 22:19:23

Молодец Мэликэ!!! Монда БарсМедиада калмаганына узе дэ соенэ торгандыр эле (ул турыда уйланса).

№13 (56330) / 05.10.2010 17:36:17

керпе! Нострадамус урынын дәгъваламыйсыңмы әле?

ә мин монда Мәликәне мактап коммент яздым, тик башка исемнән! кайсы икәнен белә алсаң ниндидер көчкә ия булуыңа 98% ышаначакмын!

№12 (56329) / 05.10.2010 16:55:03

Никтер кичэ генэ Мэликэ ник киноларда уйнамый икэн дип уйлап куйган идем.Белмим,ник андый уй килгэндер башка.Узем дэ шаккатам хэзер.Э менэ буген,шундый ян,алык.Кызык...

№11 (56327) / 05.10.2010 16:42:54

Минем дэ Мэликэгэ хуплавымны житкерэсем килэ.
Эстрадада узен узенчэлекле хэм затлы жырчы итеп курсэткэн иде, кинода да сынатмас. Зур усеш. Менэ дигэн талантлы татар кызы. Унышлар!

№10 (56326) / 05.10.2010 16:41:03

жырчы буларак та кабатланмас . Ул эле карьерасына нокта куярга жыенмый! Менэ дигэн жырлар яздырыр, Алла боерса!Анын мелизматикасы, сэхнэдэ уз узен тотышы.. сэхнэдэ чит ил йолдызлары кебек ук жырлап та, биеп тэ булганны ул беренче курсэтте! Э киемнэре! Э уз узен тотышы!! Затлы, модалы! Дорес телне белми иде. Аннан сон ойрэнде. Бугенге эстрада жырчыларын( яшьлэрне) барысы да татарча сойлэшэ ала дип уйлыйсызмы? Юк! Татарстанда яшэп телне белмилэр! Э Мэликэ белгэнебезчэ, кученеп кайткан иде.

№9 (56325) / 05.10.2010 16:08:16

Мин кин6осын күрмәдем әле, шуңа молодец дип әйтә алмыйм.Җырчы буларак ничт о иде, ярар, хет киноактриса буларак уңышлы булыр.

№8 (56324) / 05.10.2010 16:06:22

мин мәликәнең үзен котладым, монда кереп йөрмидер дип.
афәрин, булдыра, сүз юк.
уңышлар, уңышлар, бары уңышлар гына!

№7 (56323) / 05.10.2010 15:42:07

Башка вакытта пыр тузып язучылар! Афэрин Мэликэ дип 5-6 тоймэ бассагыз бармакларыгыз озелеп тошэр идеме?

№6 (56309) / 05.10.2010 11:22:33

Кайсы Мэликэ? Безнен Мэликэ!Мэликэне белмэгэн кеше дэ бар икэн дип аптырадым эле..

Молодец Мэликэ! унышлар сина килэчэктэ дэ! куп контрактлар, унышлы рольлэр телим! укуын, зур калага китуен карьеранда унышлы адым. Саулык, шэхси бэхет телим!!*****

№5 (56294) / 05.10.2010 09:14:46

бу кайсы мәликә соң? кайда җырлый иде? фотосына карадым күргәнем юк.

№4 (56278) / 04.10.2010 20:30:29

апексимова, мерзликиннар белән уйнап йөргәч начар түгел. маладис, обоймага кергән!

№3 (56274) / 04.10.2010 19:05:11

Афәрин, Мәликә! Котлыйм!!! Булдыргансың, һәр кешенең көченнән килми бу.

№2 (56267) / 04.10.2010 18:13:02

Суганның кем икәнен белдек инде менә