поиск новостей
  • 26.01-30.01 Әнвәр Нургалиев. Уникс
  • 29.01-30.01 Премьера! "Алтынчәч", 12+, Кариев театры, 18:00
  • 02.02 Премьера!" Сөннәтче бабай", 12+, Кариев театры, 18:30
  • 03.02 "Ак чәчәкләр кебек...", 12+, Кариев театры, 18:30
Бүген кемнәр туган
  • 24 Гыйнвар
  • Әнәс Җамалиев - архитектор
  • Шакир Яһудин - дәүләт эшлеклесе
  • Айрат Ситдыйков - археолог
  • Гиссарский hэм романовский сарыклар, тэкэлэр, саулыклар (бикэчлэр) сатыла. Шулай ук торле поролы 6 айдан 8 айга кадэрле тэкэлэр, саулыклар (бикэчлэр) сатыла. Сарык итенен кг.400 сумнан. 89874245531 (Ватсап). Балтач районы
  • УБОРЩИК ТЕРРИТОРИЯ (ДВОРНИК) ИР КЕШЕ ЭЗЛИБЕЗ ЭШ УРЫНЫ УЛ.ЧУЙКОВА УРНАШКАН, 67 ЯШЬТЭН ОЛЫ БУЛМАСЫН! 5/2 7:00,16:00 БЕР СЭГАТЬ ОБЕД ТЕЛ 89957664503
  • Казан шэхэренен Жилплощадка бистэсендэ бер хужа (50 яшьлек ир)ике булмэле квартирага ике егет кертэм. Тулэу жан башына 4000. Квартира барлык унайлыклары белэн.Хужанын начар гадэтлэре юк.тел.вацап 89027159146
  • Озак вакытка торырга бер бүлмәле фатир бирәбез. Казан шәхәре, Вахитов районы, Хороводная,50 ("Рустәм" мәчете янында). 50 м2,2 лоджия. Яшәр өчен барлык җигазлар бар. Бәясе - аена 23 мен сум + ку. Риэлторларсыз. 89655886519.
  • Сдаю 2 комн.квартиру на Спартаковской 88б, с мебелью,бытовая техника,охраняемый двор,в отличном состоянии.с.89276766077
  • Узем белэн бер булмэле квартирада торырга бер кыз эзлим. квартира фатых амирхан урамында урнашкан, 13 000 все включено. Ватсапка язырга яисэ шалтратырга аласыз элеге номерга 89872711348
  • Набережные Челны! Делаю ручной и вакумно- аппаратный массаж. А так же сухая хиджама.+79520427894 Мунира.
  • КАЗАН ШЭХЭРЕНДЭ ГРУЗЧИК, ГАЗЕЛЬ, КАР КОРЭУ ХЕЗМЭТЕ КУРСЭТЭБЕЗ... 89196271171
  • Ярылган хэм ярылмаган букэнлэнгэн утын сатабыз. 89274194883
  • Төшегезгә ерак бабаларыгыз-әбиләрегез фәрештә булып керсен дисәгез, сез аларга догада булыгыз. Исемнәрен белмисеңме? Шәҗәрәгез юкмы? Нәсел тамгагызны да белмисезме? Бу бит хәл итәрлек мәсьәлә. Дәүләт архивлары чыганаклары буенча шәҗәрәгезне төзеп бирәм. Шәҗәрәҗәге барлык фактларны архив документының фотокопиясе белән раслыйм. Бу өлкәдә эш тәҗрибәм 8 ел. Тел./Ватсап: 8–917–874–16–40 Tongekuk@gmail.com Дамир Шәйхетдин.
 
 

 
Архив
 
13.11.2010 «Сары бит»

Эльмира Сөләйманова икенче свиданиеда ук "әйе" дип җавап биргән

Мәхәббәт, танышу-кавышу тарихларын тыңлау һәрвакыт кызык. Алардан кешенең холкы турында да нәтиҗә ясарга мөмкин. 9 ел элек җырчы Эльмира Сөләйманова тормышында әкияти вакыйга була...

Чаллы кызы Эльмира бер азык-төлек кибетендә кассир булып эшли. Аның аша көненә ничәмә-ничә кеше үтә. Еш йөрүчеләрне ул таный башлый, танышып киткәннәре дә була... Эльмира кибетенә ике көнгә бер чибәр генә бер егет кергәләп йөри. Гадәттә, егетләр сыра, тәмәке алса, монысы никтер гел майонез һәм ак ипи ала торган була. 19 яшьлек максималист кызларга хас булганча, Эльмира әлеге егет белән ничек танышырга икәнен алдан уйлап куйган була. Эш вакыты аның кибеткә керүен көтеп уза. Эльмираның бу егеткә гашыйк булганын бергә эшләүче кызлары да сизеп алган. Очрагы чыккан саен аны “төрткәләп” йөри башлыйлар. Эльмира бирешми һәм хисләрен күрсәтмәс дәрәҗәгә җитә. Ләкин бергә эшләүче кызның шул егет белән таныштырырга нияте барлыгын белгәч, каршы килми. Хыялыңа бер адым калгач, уйлап тору юк инде ул! Һәм менә егет Эльмира каршында басып тора... 

- Таныш булыгыз: бу Эльмира, ә бу Дмитрий!

Дус кызының сүзләре кыска була. Әмма шул җитә. Дмитрий Эльмира белән әзрәк сөйләшеп алганнан соң, аны очрашуга чакыра. Кыз өенә кайткач, егетнең урыс булуына бераз шикләнебрәк карый, әлбәттә. Әти-әнисе ни дияр... Хәер, ул аңа кибеттә гашыйк булганда  милләте турында уйлап тормаган иде бит...

Аларның свиданиесы башка кешеләрнекенә охшаш булмый. “Берничә сәгать һава сулап, сөйләшеп йөрдек. Аннары ул мине өемә кадәр озатып куйды”, - ди Эльмира. Кыз бу свиданиенең беренче һәм соңгысы булуын әле белми. Дмитрий Эльмираның ишек төбендә аларның икесенең дә тормышын төптән үзгәртәчәк бер җөмлә әйтәчәк:

- Син минем белән яшәргә ризамы?

Кыз уйга баткан арада егет юк була. Эльмира моны ничек аңларга икән дип төне буе уйлап ята: “үзе тәкъдим  ясады, үзе качты”, “ә бәлки ул үзенең шундый фикер әйтүеннән курыккандыр”, “бәлки бу җитди булмагандыр” һ.б. Кыз ул вакытта бер әйберне тәгаен хәл итә: егет тагын килсә, үз фикереннән кире кайтмаган булса, кияүгә чыгарга ризалык бирәчәк.

Дмитрий икенче көнне тыныч кына  килеп Эльмираның ишеген шакый. Ул  җавап алырга килгән!.. Егетнең кыюлыгына шаккатырлык. Бер көн таныш булган кызга тәкъдим ясарга ничек җөрьәт иткән? Мондый кыю егетләр тормышта сирәк очрый.

Шул вакыттан 9 ел вакыт узып киткән... Дмитрий һәм Эльмира, сөбханалла, бәхетле генә яшәп яталар, 4 яшьлек кызлары Диана үсеп килә. “Теге сорауга “әйе” дип җавап биргәнемә 9 ел эчендә бер дә үкенгәнем булмады. Дөньяда иң бөек нәрсә ул – Мәхәббәт”, – ди Эльмира. Аның белән килешми мөмкин түгел...


Лилия ВӘЛИШ
Матбугат.ру
№ --- | 13.11.2010
Матбугат.ру печать

Фикерләр

Исем:
E-mail:
Текст:
 
№61 (71985) / 21.02.2011 10:49:09

Нигэ эле сез кеше турында анын миллэте буенча фикер йортэсез? Эльмира уз бэхетен шушы Дмитрийдан тапкан икэн бик яхшы, бэхетле булсыннар.
Яшь вакытта мин бер татар егете белэн йордем. Лэкин ярты елга гына туземлегем житте. Егет узен бик ярата иде, авыр андый кеше белэн булу. Анары нигэдер ул ике я оч тапкыр ойлэнэсе кешегэ охшаган иде. Анын белэн аралашкач миндэ шундый фикер туды.
Аннан сон йоргэн икенче татар егете бик упкэлэчэн хэм бик конче иде. Ул хэтта минем классташ малайлардан конлэшеп алар белэн сугышып йори иде. Алты яштэн бирле бергэ укыган бергэ ускэн иптэшлэрем туганнар кебек мина якын, алар минем бала чагымнын, яшьлегемнен олешлэре. Минемчэ монда кончелеккэ урын юк.
Институтта укыганда Анын белэн таныштым. Ул яртылаш урыс яртылаш татар. Минем белэн очрашырга телисенме дигэч, мин юк син урыс мин урыслар белэн йормим дидем. Ул \"минем бит энием татар, эйе ул татарча сойлэшми инде, лэкин синен очен мин татарча да ойрэнермен, ойлэнешкэндэ никахка да каршы булмам, гаилэбез татар гаилэсе булыр, балаларга татарча исемнэр кушарбыз\" диде. Ул хэр сузе, хэр адымы белэн мина булган мэхэббэтен исбатлый иде. Мондый егетне куып жибэру минем яктан ахмаксызлык булыр иде.
Авылга кайткач эти-эниемэ Анын турында сойлэгэч, этием чыгырыннан чыкты. Нэселдэ булмаганны нинди урыс белэн йору ул диде. Энием дэ башта моны бик хуплап бетермэде. Минем энигэ жавабым:\" ярар йормим Анын белэн. Синен кебек татар егетенэ чыгармын да гомерем буе исерек карап, анын минем остемнэн йоргэненэ тузеп торырмын\". Эйе, минем этием авылда ускэн ТАТАР, дунгыз булып эчеп, куп хатыннар белэн чуалып йори торган ТАТАР. Эниемнен яшьлеген урлаган, аны кыерсытып яшэгэн очен мин аны хаман да кичерэ алмыйм. Монда эче теллэр тузмэсен, китсен иде дияр. Энием эйтэ балаларымнын этисез кимсенеп усэселэрен телэмэдем ди. Нэрсэ генэ дисэн дэ безнен жэмгыяттэ бигрэк тэ авылда атасызларны кыерсыту, аларга кырын карау бар. Бер укытучым класстагы этисезлэргэ жае чыккан саен торттерергэ ярата иде, укытучы башы белэн шулай булгач башкалардан нэрсэ котэргэ?
Анын белэн танышкач энилэр очрашып йоруебезгэ ризалаштылар. Энигэ ул узе охшады, эти энисе татар, житмэсэ Ул татарга охшаган булганга кунде. (Ул энисе яклап татар бабасына охшаган)
Мин институтны тэмамлагач ойлэнештек. Никахка догаларны ойрэтеп куйган идем, Ул ля-иллаханы эйткэч табын артындагы картлар ах иттелэр. Э иптэш кызларым ирлэренен никахта телен вата-вата кэгазьдэн дога укыганнарын сойлэгэндэ ТАТАРЛР очен оят мина. Бугенге конгэ кадэр кияугэ чыкканыма укенгэнем булмады. Балабыз татарча да урысча да белэ. Мин бик бэхетле, э татар егетенэ кияугэ чыккан иптэш кызым еш кына истерика хэлендэ шалтыратып иренен йоргэнен, ана пычырак сузлэр эйтеп талашуын сойли. Нигэ сон ул шундый саран, узе байларча киенэ, э мине энилэр киендерэ, эчэ, йори ди.
Минем татар егетлэре начар урыслар яхшы дип эйтэсем килми. Кеше турында анын миллэтенэ генэ карап фикер йорту ялгышлык. Торле миллэт вэкиллэре арасында яхшылар да, начарлар да бар, аларнын теге яки мондый булулары тэрбиядэн, яшэгэн мохит йогынтысыннан килэ. Безнен авылда мине урыска чыккан дип чэйнэучелэр балаларын урыс мэктэбенэ йортеп укыта. Урамда да ул балалар урысча сойлэшэ. Имеш башкача ЕГЭны биреп булмый.
Миллэтне саклап калу очен татарнын татарга ойлэнуе генэ житми, туган балаларны татар итеп тэрбиялэргэ, татар теленэ, культурасына мэхэббэт уятырга кирэк. Шэхэрлэрдэ татарча белмэуче татарлар аз мени?
(Эче теллэр, мина жавап язганда эниемэ генэ кагылмагыз, утенэм!!!)

№60 (61919) / 19.11.2010 22:23:17

эйе дип жавап бирмэгэн инде икенче свиданиедэ. ДА дип жавап биргэн

№59 (61468) / 17.11.2010 14:17:59

Опытный, имеш... Андыйлар, гадәттә, матур итеп сөйләшә белә. Грубияннар опытный була алмый, җан кисәгем...

№58 (61461) / 17.11.2010 13:48:28

Агыйдел сылуы. Сылу булуыңда бальоооой вопрос әле,но ярар...
Мәктәп елларында үз классымда да,күрше югарырак класста да тәрзәләр вата идек.
Төшәрсең кулларыма Агидел пәрие.

№57 (61302) / 16.11.2010 13:19:52

кәефең әйбәт күренә Агидел сылуы!

№56 (61301) / 16.11.2010 13:16:17

опытный егет, (Татар егетләре ереп ереп калдырганнар аны,наверное.) Синең кебек тел бетләре гадәттә каридорда гына йөреп бетерә, класска кереп җтә алмый, тәрәзә каласста!!!!



Эльмира-молодец!!!!!!

№55 (61268) / 15.11.2010 23:23:30

БӘхет теләүчеләр әз шул монда:( Нотык укырга булсын. Шуңа...
Эльмира, бәхетле булыгыз!:-)Барысы да яхшы булсын, кеше сүзенә карамастан

№54 (61207) / 15.11.2010 20:34:16

Бу вакыйга турында укыгач, чыннан да бераз чын мэхэббэткэ ышана башлыйсын бугай. Эльмира, бэхетле бул!!!!!!!!!

№53 (61126) / 15.11.2010 11:50:21

Алҗбина, күргәнең бармы әллә?

№52 (61089) / 14.11.2010 21:09:02

Кемне сайлавы, җәмәгать, чыннан да, безнең эш түгел. Һәр кешенең сайлау хокукы бар. Сайлаган икән, әйбәт яши икән, кысылмагыз, көнләшмәгез.

№51 (61088) / 14.11.2010 21:06:13

Миңа ошый ул!) "Синең белән", "күңел һаман яшь икән" җырлары шәәәәп

№50 (61084) / 14.11.2010 20:49:04

Действительно, монда бу Эльмира турында жырчы буларак бер суз юк бит. Мин аны ишеткэнем дэ юк бугай, нэрсэ жырлый сон ул, берэр хиты бармы?Или хаман да кибеттэ сатучымы ул? Ну урыска кияугэ чыгуын бер дэ хупламыйм, ой, укенерсен, кызый....
Андыйларны мин миллэтен саткан, надан, динсез, жалкий типлар дип карыйм.Без гайбэ.

№49 (61075) / 14.11.2010 20:13:44

Аның проблемалары сезне шулкадәр борчуына исләрем китә. Акыл өйрәтергә һәркем ярата шул

№48 (61050) / 14.11.2010 15:49:24

Бик матур жырлый Эльмира,но ирнен урыс булуы конечно мина бердэ ошамады. Яшь вакытта барда эйбэт эле,олыгайгач авыр ул

№47 (61038) / 14.11.2010 14:53:20

Каян килеп керде дип азапланма,шул Мәрьям язган ЮГАРЫ ОЧТАН,аппагым.

Мәрьямнең авылдашы.

№46 (61037) / 14.11.2010 13:40:45

Чибәр кыз! Һәм үзе бәхетен таба алган икән -молодес!) Татарга кияүгә чыгып та бәхетле булу,татар үстерү гарантиясе юк. Минем тетям(Пермьнән) беренче татарга чыккан иде. Ул, кәбәхат, аны кыйнады, эчте. Аерылдылар. Аннары бер Леша җизнәй белән кавышып менә инде 35 ел бергә яшиләр! Һәм беләсезме? Бик бәхетлеләр, һаман да бер- берсен яраталар
Һәр кеше бәхетен үзе эзли. Таба алган икән -булдырган. Юк икән, ызначит үзе гаепле, сыктанып, елап утырмагыз. Вәт.

№45 (61028) / 14.11.2010 12:20:40

каян килеп керде бу мәгънәсез хатын!!!

Бар капка астыннан өреп ят безнең Кигәвенгә өргәнче!!!

№44 (61013) / 14.11.2010 07:21:35

Кигәвен бик җәль булып киттең.Күзләргә яшь килде. Картайган көнеңдә бик авыр шул яшьлек хаталарын барлап,кызганып утыру.
Дүт аяклыдан ике аяклыга әверелгән Шарикка тагын да авырырак кеше арасында.

№43 (61006) / 14.11.2010 01:20:49

вапшы ты синең муенга зоб үрмәләмәс дип тә әйтеп булмый Энҗе. Кыз чибәр.раздраженный хатын-кызлар күп булуы аңлашыла.

№42 (60992) / 13.11.2010 23:12:54

Бу фотода бигрэк чибэр! Клибында андый тугел бит ул.

№41 (60980) / 13.11.2010 22:05:49

Күке, бар сүзең белән дә килешәм.

№40 (60974) / 13.11.2010 21:40:30

Яшь вакытта кеше бер төрле, картайгач - икенче.Бабалар рухын югалтып, ике аяклыга әйләнүчеләр сизмәскә дә мөмкин аерманы. Яшьлектә ничек уйлаган, картайгач ничек уйлый?
Яши-яши, күпчелек очракта, геннар үз эшен башкара башлый. "Мин кем, дөньяга нигә килдем, нинди эз калдырдым, ата-бабаларым кем иде, аларга тугры була, аларның буынын дәвам итәрлек буын калдырдыммы?" Һ. б. сораулар...диңгез...
Менә шул вакытта булса да, кеше үзенә бәя бирә һәм кызгана: үзен дә, яратып алган тормыш юлдашын да, әби-бабайларын да. Соң.Бернәрсәне дә төзәтеп булмый инде. Үземә, ата-анама, әби-бабаларыма тугры (дога кылырдай) буын калдыра алмадым. Бушлык.........

№39 (60973) / 13.11.2010 21:33:39

Әйтәм бит бу кызый исем "ясарга" маташа дип. Япреддипломный практикалары башлангандыр әле. Аларны бит мескеннәрне сан артыннан кудыралар, сыйфатлы язма язсын бу бала димиләр.
язма да галочка өчен генә язылган инде.

№38 (60970) / 13.11.2010 21:26:21

маяниз хәрәп итте ну!

№37 (60968) / 13.11.2010 21:15:42

капкорсак
Фикер матур булса да, исеме ямьсез булса - андыйларны яратмыйлар. Фикер дә улкадәр көчле түгел, исеме - җисеме.

№36 (60966) / 13.11.2010 21:03:33

ике көн саен бер банка майонез?

хатыны артист булгач хәзер дә майонез гына ашый микән Дмитрий?

№35 (60965) / 13.11.2010 20:51:32

Мэхэббэтен бакага тошсэ кул буеннан кайтмассын!!!!

№33 (60928) / 13.11.2010 18:09:15

гомере буе начар яшәүчеләр- элеккеге формация кешеләре. --ярар.иртәгә алай булмас,эчмәс, кыйнамас -дип сабыр итүчеләр. 80 еллар уртасында туучыларның никахка башка мөнәсәбәт. гаиләдә начар булса, ул аны сакларга азапланып утырмый дәү әнисе кебек. һәм дөрес мөнәсәбәт!

нигә урысны ошаткан соң, аңа ошарлык татар егетләре калмаган микән?

җырлавын ишеткәнем юк. анысына бәйләнә алмыйм.

№32 (60925) / 13.11.2010 17:44:16

Мансур. Оренбур., понятно бит инде. кызкай жырлап йоруче, артист. анын шикеллелэр - море, э выделяться итэсе килэ. тавыш юк, харизма юк, барс-медиа андый тоссез жырчыларны ел саен пачкалап чыгара. шуна тормыштагы гади бер вакыйганы сойлэп булса да шаккаттырырга кирэк. менэ урыс ире дэ яраган бит эле. ире татар булса, мондый обсуждение дэ булмас иде, жырчы буларак ноль бит инде бу кыз. хотя бы ире урыс булган эле, вообще обсуждать та итмэслэр иде.
/тормышы начар булса 9 ел аның белән тормас иде. / - не факт. гомере буе начар тормышта яшэучелэр дэ бар.

/Ләкин менә шунысы,шундый чибәр кызны татар егетләре нишләп күрмәгәннәр икән соң?/ - бу сорауны егетлэргэ тугел, кызнын узенэ бирергэ кирэк. урысны ошаткан да чыккан, что уж тут гадать

№31 (60920) / 13.11.2010 17:03:43

но опытың булгач белеп әйтәсеңдер инде.
ерәссез-ерәсез дә аннан өйләнергә кыз эзли башлыйсыз. Җитмәсә өйләнгәч тә ачык тәрәзә эзләүдән туктамыйсыз.

№30 (60918) / 13.11.2010 17:00:52

Күке.Обычно тәрәзәсез кызлар урыска чыга.Татар егетләре ереп ереп калдырганнар аны,наверное.

№29 (60913) / 13.11.2010 16:35:02

хәзер чыккан инде.ничек тә торырга туры киләчәк.
тормышы начар булса 9 ел аның белән тормас иде. Ләкин менә шунысы,шундый чибәр кызны татар егетләре нишләп күрмәгәннәр икән соң? Берәр акыллысына 2 очрашуда ук "Әйе" дип җавап биргән булыр иде.

№28 (60905) / 13.11.2010 15:36:42

минемчә, менә мондый очраклар да була дияр өчен.

№27 (60904) / 13.11.2010 15:28:14

Уйлап чыгарган нәмәрсә инде бу.Сурәте дә берәр интернет сәхифәсеннән алыну ихтималы зур. Алай дисәң, "Матбугат.ру" акча түләми... Журналистның максатын аңламадым.Нигә кирәк булган аңа танышын "витринага элү"? Бәлки, аңлатырсыз?

№26 (60901) / 13.11.2010 15:12:48

Романтикның әйтмеше дә
көфер түгел,
Романтикның "җимеше" дә
кәфер түгел.
Рифма чыкмау ул хәтле үк
бәла түгел,
Рифма бит ул "кәфер" туган
бала түгел!

№25 (60899) / 13.11.2010 14:51:36

Кыйгыр-мыңгыр эшләрем юк,
Изге гамәлләрдә йөрим.
Но...мин романтика яклы...
Аңа тимәгез димен.
Сәйлән-мәйлән гафу итәрсең.
Рифмаларым чыкмый чуты.

№24 (60898) / 13.11.2010 14:40:09

Мне рано до "Әбиюшки"!
Проглотили ,кажись, "утку".
Это ведь я-Сейлан была!
Простите за мою шутку...
Русча-татарчалы рифмалар өчен үпкәләмәгез.Бераз "кыздырып" җибәрәсем килде ,нигәдер....Пока!

№23 (60894) / 13.11.2010 14:36:37

Аңа матур лябовь булсын...
Романтик ул-шундый кеше.
Үзенең дә юк микән дим,
Шундыерак кыңгыр эше?

№22 (60891) / 13.11.2010 14:16:16

Бергә берне кушкач өч бит хәзер.
Кушып кара - ышанмасаң.
Татарлардан татар тумый хәзер Ныклабырак мышнамасаң .

№21 (60890) / 13.11.2010 14:10:26

Барыбер матур история. Молодец ире, сразу определился. Куркып калмаган.

№20 (60889) / 13.11.2010 14:03:58

Татардан туган урыслар да мылион... Депутат, шул ук язучы-фәләннәрнең балаларын карагыз, җәмәгать.

№19 (60888) / 13.11.2010 14:01:31

Ъ, әйе, күп. Милләт, татарым дип кычкырып йөрүчеләрнең дә шактыеның балалары урыс. Нәрсә хәзер аларга тигезләшик мени инде? Андыйларның тагын да күбрәк булуын хуплап, ай яхшы булган, ай әйбәт дип утырыйкмы?

№18 (60887) / 13.11.2010 13:52:14

Ике татардан туган урысар-балалар куп.
Аларны кйда куясыз.

№17 (60885) / 13.11.2010 13:43:44

Ну сынок тогда ты не ерзай!
Че ты ждешь ,иди-ка и дерзай!

№16 (60884) / 13.11.2010 13:42:35

Эльмираның кызы татарча да, урысча да белә. Әле инглизчә дә өйрәнә,ди. Садикта.

№15 (60883) / 13.11.2010 13:41:18

танышу-кавышу тарихының кай җире матур? ул гап гади. мондый танышулар һәр җирдә булып тора, бары бик калганнар "йолдыз" булмау сәбәпле, бу хакта дөньяга кычкырмый. кстати, йолдыз дигэннэн, бу кызыкай җырлыймы бииме дигәндән... кем соң бу?

Илдар, балакай, кай җирдә шовинизм күрәсен монда? Синенчэ миллэтара никахлар дөресме?

Минем бер танышымның кызы урыска кияүгә чыкты. Хәзер урыс малае үстерәләр. чукындырдылар... Крестная мама дип кенә сөйләшә хәзер теге кыз. Туганнары белән аралашмыйлар диярлек, очрашырга туры килгәндә тегеләре тешләрен кысып түзә, кайвакыт катырак итеп әйтеп җибәрергә дә күп сорамыйлар. Бетте, ул кызыйны татарлар исемлегеннән дә, урыстан да сызып ыргытырга була. чөнки урыс кайнана-кайната да кабул итми аны, якты чырай күрсәткәннәре юк.

№14 (60882) / 13.11.2010 13:40:10

Минеке татар булачак, алла бирса.
Әйе, "урыс булуын" дип әйтергә теләгән идем, тущныс.

№13 (60881) / 13.11.2010 13:39:32

Бу башкаларга гыйбрэт булсын очен куелган язма курэсен...
Кабатлый курмэгез дип. Башкача булса мэгънэсезлек булыр иде.

№12 (60880) / 13.11.2010 13:37:38

\"урыс булуын искә алмасак \"дип әйтергә теләдеңме? Әллә инде Митрәйне крәшенгә әйләндердеңме?Ну барыбер татар чыкмый ич аннан...
А ты кого городишь!
А мужет татара ты родишь?

№11 (60878) / 13.11.2010 13:29:46

ТАнышу, кавышу тарихы ире урыс булмавын искә алсак, чыннан да бик матур бит. Сез мәхәббәттә чуртым да аңламыйсыз

№10 (60877) / 13.11.2010 13:26:54

Эльмира, кызынны чукындырдынмы? Мыскыллап соравым тугел, так, для сведения

№9 (60875) / 13.11.2010 13:09:41

Вау -вау -вау!) Шагыйрь барлыкка килде "Матбугат"та! Ура

№8 (60874) / 13.11.2010 13:08:05

монын кайсы жире экияти эйбер сон? кибеттэ танышумы? урыска кияугэ чыгуымы? йолдыз татар кызы татарга кияугэ чыгып татар балалары устерсэ экият дип атарлык коннерде яшибез бит.

№7 (60873) / 13.11.2010 13:06:39

А мужет каша,
но не бәлеш!

№6 (60872) / 13.11.2010 13:05:36

минем урысым бар дип мактаныр очен бирген микен инде бу мэкалэсен? тапкан горурланыр эйбер. хурланырга кирэк.

№5 (60871) / 13.11.2010 13:04:43

Скажи,Лилия Валиш!
Ты ,случайно не шалишь?
Ты нам че городишь?
нас со -смеху завалишь.
\"Лябовь\",\"лябовь\" -говоришь,
А муж-, Митрәй,татару -иш?
Он татарам товарищь?
Что за чужь нам варишь-
А Диана это кто?
и не каша , и не бәлеш...

№4 (60870) / 13.11.2010 12:57:38

Бар, нишләп юк! Милләпәрвәр булу яхшы, һичшиксез. Ләкин шовинизмга күчмәсен бу. Бөтен әйберне бер калыпка салмыйк.

№3 (60868) / 13.11.2010 12:30:54

Әйтергә сүз юк!!!

№2 (60853) / 13.11.2010 09:45:08

"Дмитрий һәм Эльмира, сөбханалла, бәхетле генә яшәп яталар, 4 яшьлек кызлары Диана үсеп килә"


Мдааа уж, собханалла...ужас...мактаныгыз инде урыс белэн яшэвегез белэн..

№1 (60852) / 13.11.2010 09:23:20

чираттагы бер татар кызынын марҗа үстерүе турындагы бер кыйсса. конечно, мәхәбәт ваҗный.
егетнең кыюлыгы мине шаккаттырды конечно. ничек инде ул "син минем белән яшәргә ризамы" дигән соравына җаваптан курыкмаган?

типичны татар җурналистикасы үрнәге


▲ Өскә
 
Матбугат-инфо
Матбугат.ру
Ватаным Татарстан
Шәһри Казан
Бердәмлек
Рәшит Ваһапов фестивале
Камал театры
Татар дәүләт филармониясе
Ирек мәйданы
Татарстан яшьләре
Кариев театры
Идел
Өмет
Татарстан китап нәшрияты
Милли Музей
Шаян
Татаркино
Татарстан Диния нәзарәте
Татар телен саклау һәм үстерү мәсьәләләре комиссиясе
Piter.tatar